- Fredag

Jisses vad jag aldrig skriver här längre. Men nu har jag lite tid över. Fast jag orkar inte berätta om Turkiet längre, det har liksom gått över nu. Men det var i alla fall sjukt roligt, vi var ute hela nätterna och sov i poolen hela dagarna.

Nu har jag och Lisa flyttat till lägenheten också! Vi flyttade dit i tisdags, då körde vi massa lass med grejer och bar och höll på från fyra till ett på natten. Jobbigt var det. Sen i onsdags var vi på dollar store och handlade det mesta man behöver i en ny lägenhet och igår handlade vi mat och lite annat. Vi pysslar på vi. Hade glömt att sänka kylan i kylen så allt var fruset när vi vaknade en morgon och skulle äta dunderfrukost, gurkan var helt vit.
Jag längtar tills vi har tapetserat om och allt är fint och fräscht, då kan folk komma och hälsa på också! Just nu är det lådor och skit överallt, men jag ska nog försöka packa upp lite idag eller så.

jag får panik över att jobbet aldrig ringer, skulle ju vara just typiskt om man inte fick nåt jobb nu så man inte får pengar och alltså måste säga upp lägenheten, efter en månad. Men det ordnar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0