- Torsdag

Tja! Idag har jag funnit mitt nya begär, Happy Aquarium på Facebook. Hejdå FarmVille.
Imorse vaknade jag 7 minuter innan bussen gick men jag hann ändå, kan ju tänka mig att jag såg rätt ratig ut dock. Sen när jag kom på skolan tacklade Johan mig så jag föll, samtidigt slog han sönder näsbenet på mig. Härlig dag. Men det gick över.

Snart ska jag och Lisa till Kurtan för hon fyller år! Weeeo, sen har vi tvättid klockan sju som vi ska försöka hinna hem till. Ligger typ smutstvätt i kylen nu för att det börjar bli ont om utrymme.

Imorgon börjar jag halv tolv eller tolv eller nåt sånt, fettskönt. Så ska vi bara ta skolfoto och prova studentmössor imrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0