- Tisdag

Tjaa, jag sitter hemma med Simon och Lisa. Vi var på stan och fixade Simons utklädnad till på fredag. Jag och Lisa ska nämligen ha halloween-fest då vilket kommer bli kanon. Och Simon kommer vara asbäst utklädd.
Jag skulle lägga upp en ful bild när Lisa färgade sina ögonbryn igår men hon tog bort den. Typiskt.
Simon köpte pepparkaksdeg och julmust idag som vi nyss suttit och mumsat på, smakar jul. Men man får jädrans ont i magen.
Och igår hade jag och Mattias varit tillsammans i fyra månader så vi gick på bio och såg Flickan som lekte med elden, den var sjukt bra och slog Män som hatar kvinnor med hästlängder även fast jag tycker att den var är riktigt bra. Hade varit riktigt mysigt om dagen inte förstördes av att Mattias ska åka till Vemdalen på fredag.

Kommentarer
Postat av: Maniac

Filmen var asbra, men du är asbättre för du är asbäst :)

Jag hoppas du kommer finnas vid min sida för alltid, för jag kommer aldrig lämna din.

Jag älskar ditt léende, ditt skratt, hur du ser ut när du tror att du är rolig, hur du ser ut när du är allvarlig, hur du ser ut när du är sur och även när du misslyckas i försök att vara det, hur du ser ut när du sover. Jag älskar till och med hur du ser ut när du gråter, trots att det är bland det smärtsammaste jag nånsin upplevt.

Jag älskar att du är intelligent, rolig och barnslig. Jag älskar att du är vackrast i världen.

Jag älskar dina bra sidor, jag älskar dina eventuella dåliga sidor som jag inte upptäckt eller vägrar att se.

Jag älskar när jag kollar in i dina ögon och du kollar in i mina och jag tycker mig se i din blick att du älskar mig lika mycket som jag älskar dig.

Jag älskar dig - allt med dig, hela dig - för alltid.<3<3<3

2009-10-28 @ 04:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0