- Tisdag

Igår jobbade jag, Lisa och Karin sen när vi skulle gå hem så var det någon som kastade ut en hink med vatten från taket vid Busstorget, alla klarade sig torra och helskinnade: utom Karin. Hon fick sig en dusch hon. Det var det roligaste jag sett på länge alltså. När man kollade på marken var det en stor blöt fläck och i mitten ett avtryck Karin.

Hahahahahahahahaha

Hon tyckte nog inte att det var så roligt dock.

Idag hade vi prov i html-koder. Jag tror det gick rätt bra även fast jag bara pluggade en kvart igår typ och spelade happy aquarium tills Lisa blev tokig och ville ha datorn så hon kunde plugga på sitt prov.
Fast jag hade ju en lapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0