- Micke?

Nu har Lisa åkt och jag blev så himla sugen på jordnötsruta så jag tog mina lösa pengar (7 kronor) och cyklade till Lidl, för dom har och det har inte Kvantum. Jävla otur säger jag för det var riktigt långt till Lidl. Tacka vet jag tiden då jag gick på spinning, då orkade jag i alla fall hålla mig i rullning i en timme, nu klarade jag mig i typ 10 minuter innan jag var tvungen att stanna och lägga mig och andas ett tag på cykelvägen.

Sen när jag skulle hem så såg jag Micke på Kvantums parkering, jag vinkade glatt tills jag insåg att det inte alls var Micke utan en gammal gubbe. Han var typ 78 år eller så. Han satt också i en färdtjänst-bil så det hade ju kunnat kännas misstänksamt men i stundens hetta tänkte jag inte så långt. Dom hade i alla fall likadana mössor.


Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAH fyfan vilken syn jag fick med det med micke

2009-10-05 @ 20:36:50
URL: http://johansa.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha fin bild xD

2009-10-05 @ 22:30:18
URL: http://indas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-06 @ 04:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0