- Måndag

Jag sitter och läser fjärde boken av Twilight, har bara läst typ fem kapitel men jag är redan fast. Hittills känner jag att den här boken nog kommer vara en av de bästa.
Lisa springer omkring och packar, hon ska åka hem till sin mamma i Halåsen och sova där i natt. Asskönt för då kan jag sova i hennes säng i natt och ha lägenheten för mig själv. Hennes säng är typ dubbelt så stor som min.

Jag har inget att säga förutom två saker som jag egentligen skulle skriva om här förut men jag glömde bort det.

1. Angående förra inlägget: Jag klev upp i tid i torsdags också och var pepp på att se filmerna men vad visade sig då när jag kom instapplandes med sömn i ögonen? Jo våran film hade råkat spelas över. Fint. Nu vinner jag ingen Oscar.

2. Camilla, på Idol, vilken jävla sopa. Skämdes ju fan ihjäl när hon trodde att hon gått vidare men det var Carolina. Hur fan kunde hon höra fel på det?



Kommentarer
Postat av: Madicken

Stackars tjej!

2009-10-05 @ 18:56:08
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0