- Måndag

Jag sitter på skolan, hade teckenspråk och så fick vi sluta två timmar tidigare, det hade ju varit riktigt skönt om det inte var så att fredagens lektion har flyttats till nu i eftermiddag så nu sitter jag bara och drygar och väntar på att resten ska sluta. I eftermiddag ska jag, Lisa och Karin jobba på Svenska Dagbladet igen. Jag har faktiskt längtat! Tycker det är roligt. Men jag kommer nog ledsna om ett tag som vanligt :)

Jag och Lisa ska anmäla oss till nån hårmodell-sak också. Så om man blir uttagen gör dom om håret helt gratis, klippning och färgning. Skulle väl sitta fint? Men tänk om dom klipper typ page och färgar håret rött eller blondt och kortkort?



Men lite har man nog att säga till om.

Kommentarer
Postat av: Kurtan

jag vill också :D

2009-10-19 @ 16:49:43
URL: http://partykurtan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0