- Måndag

Jag har precis diskat, det luktade korvstroganoff i hela lägenheten. Lisa är på jobbet, det är så sjukt drygt att inte ha nåt att göra, jag vill också jobba. Tur att jag ska göra det imorgon i alla fall.
Just nu kollar jag på Unga mödrar. Helt sjukt. Det är en som levde på socialbidrag och sedan ärvde en halvmiljon men fortsatte ta emot bidragen för hon fattade inte att man inte fick det. Nu är hon i sjunde månaden, har tre till ungar och riskerar fängelse. Herregud, det fattar man väl själv att har man en halv miljon på banken så är det ingen som godkänner socbidrag, sånt ska ju dom som har 50 spänn på kortet dagen efter löning ha. Eller ja, inte alla då men ni fattar vad jag menar.
Hoppas hon får fängelse så jag kan känna att nån har det sämre än jag nu när jag ligger här ensam och tråkar. Man blir som beroende av att ha folk omkring sig när man bor med en kompis. Då är man typ aldrig ensam.

Nä fyfan, jag tar en dusch.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha åt oxå korvstroganoff till middag :)

2009-10-12 @ 22:09:19
URL: http://ww.lovelyju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0