- Jobbajobbajobba

Jag sitter på skolan just nu och har virtuell design, men jag lyssnar som vanligt inte utan spelar spel på Facebook. Upptäckte just att mitt akvarium är elit


Dom ringde just från 118100 så nu ska jag jobba där alla dagar den här helgen, känns otroligt skönt eftersom att jag får mer betalt där än på Svenska dagbladet. Just ja, nån undrade vad man fick göra på svenskan: Man får sälja tidningen helt enkelt, ringa runt till folk :) Ska dit med Karin idag och jobba, det roligaste är nog att man slipper jobba själv.

Imorgon är jag ledig från skolan! Men jag ska jobba på kvällen, funderar på att jobba på dagen också. Fyfan vad tråkig jag låter, men jag har suttit hemma så många veckor nu att jag faktiskt är pepp på jobb.

Kommentarer
Postat av: Janne

Hejsan



Hoppas du får en riktigt bra dag.

Här skiner solen ute, men blåser kallt.



//Janne

2009-10-17 @ 13:54:44
URL: http://jannessally.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0