- Tisdag

Tjenare bloggen.
Just nu har jag rast i hundra år innan matten börjar. Eller 45 minuter. Och alla andra har rast. Jag fixar bloggen till vårat UF-företag men nu är jag less. Jag vill inte sluta fem idag, jag vill sluta nu.

I fredags var det roligt. Jag och Lisa var först på fest hos Juden, sen kom Cissi dit också och efter ett tag drog vi till O'learys. Juden hade en kattunge, detta ledde till att Lisa bestämde sig för att vi också skulle ha en. Jag hakade halft på och släpade halft efter. Det är ju gulligt med en kattunge men när den blir stor slänger vi ut han i så fall. Då fäller dom bara hår och luktar bajs.

När vi kom till O'learys hände det en himla massa, Cecilia mådde i alla fall bra. Haha.

Nu till helgen blir det kalas för Mattias som fyller 19 på måndag <3


Kommentarer
Postat av: Kurtan

men inte slänga ut den när den är stor :(

2009-11-18 @ 09:28:28
URL: http://partykurtan.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Jo slänga ut

2009-11-19 @ 14:00:53
Postat av: Anonym

och gnäller du så åker du också ut kurt

2009-11-19 @ 14:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0