- Tandläkarn

Tja, i natt vaknade jag en gång varannan timme ungefär. Sov supersämst. Ändå lyckades jag ta mig upp helt okej imorse. Jag har ju gjort om mitt med en mysig hörna istället för sängen mitt i rummet. Så jag satt där imorse under täcket och filten (vi snålar in på elen), åt skinkmacka och kollade på Vakna med the voice.
Idag ska jag till tandläkaren, det var ett tag sen måste jag säga. Lite jobbigt känns det men jag behöver ju i alla fall inte gå på tekniska kommunikationen vilket är bra eftersom att vi ska redovisa och jag har inte ens börjat. Dock känner jag att jag kommer behöva laga hål, brukar alltid ha ett par tre-fyra stycken när jag kommer dit. Men jag är van nu för tiden, har lagat hål varje år sen jag var typ 11. Konstigt att inte tänderna rasar ihop, det är liksom fem fyllda hål i varje tand typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0