- Söndag

Tjenare.
Jag sitter och dricker juice i min säng som Lisa spillde o'boy i igår, kanske ska jag tvätta lakanen?
Igår var jag på Dollar store med min syster i Svenstavik, det var trevligt. Jag köpte julgardiner till mitt rum så nu är det mysigt här. Så har jag satt upp julstjärnor!

Sen jobbade jag och kom hem 01.00, då bestämde jag mig för att bära ner alla lådor och plankor och skit som inte behöver vara här till förrådet så jag och Lisa slängde in allt i hissen. När vi kom ner stojjade vi runt som attan och till sist kom grannen ner för att kolla om nån gjorde inbrott, men när han såg att det var vi så bjöd han in oss på vin så då satt vi där till klockan fyra så nu är jag lite trött. Men tröttare är nog Lisa som skulle vara på jobbet 12, jag börjar i alla fall inte fören halv fyra. Men så jobbar jag till tio över tolv, just typiskt att det inte går nattbussar på söndagar, vad fan liksom, nu fick jag tvinga mamma att hämta mig istället.

Imorgon slutar jag också tolv, livet suger. Då får jag typ cykla. Appropå det måste jag nog kolla cykeln, den har ju stått ute i snön rätt länge nu, den kanske är lite krasslig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0