- Måndag

Idag när jag kom hem från skolan så satt Linnea utanför dörren, jag blev lite smått förvånad eftersom att jag hade gett henne en nyckel imorse. Men dom hade kommit och bytt lås under dagen när hon åkt fram och tillbaka till skolan en sväng. Haha. Så hon hade försökt och försökt tusen gånger att öppna dörren eftersom att hon visste att hon hade låst med den nyckeln på morgonen. Sen hade hon kollat alla våningar så hon var vid rätt dörr, kollat genom brevlådan och sett Lisas rum så hon var helt säker. Tillsist satte hon sig utanför dörren och väntade. Hennes mobil hade dessutom dött.

Tur att jag åkte från skolan en och en halv timme tidigare så hon inte behövde vänta så länge och tur som satiken att jag tog med andra nyckeln imorse, ifall att. För jag var riktigt kissnödig när jag kom fram så jag hade verkligen inte tid med att åka och fixa nån ny.

Nu har vi städat läghenheten och diskat, jag och Linnea. Hon ska sova här en natt till. Och snart kommer Lisa och Johanna så ska vi ha filmkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0