- Slaaappt

Vilken sjukt slapp dag det här har varit. Jag och Linnea har legat i hennes föräldrars säng hela dagen och kollat på O.C, enda gången vi var ut så var vi det i cirka 10 minuter när vi var ut och hoppade lite studsmatta i strumplästen. Eller, vi var barfota. Skitsamma. Sen har vi bara varit nerbäddade, tills dess att jag säger "ska vi inte gå ner och äta nåt" ungefär en gång i kvarten för då går vi ner och äter nåt.
Jag har tvättat sängkläder också, så lite produktiva har vi varit.
Nu sitter jag och väntar på Linnea, hon duschar. Sen ska vi se ännu mer O.C. Jag hade ju planer på att sova hela dagen imorgon för att orka jobba på natten, men Linnea ska tydligen upp 8! Jesus i mig alltså, då måste ju jag också pallra mig iväg.
Så här känner jag inför det.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Stackars trötte du!

2009-05-22 @ 10:56:18
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0