- Igår

Tjenis,
jag sitter och fixar fler inbjudningar och lyssnar på Nickes och Mattias skiva, haha, goa killar. Igår jobbade jag hur kort tid som helst, det är rätt nice med ett jobbpass på två timmar, man märker ju knappt att man kommit till jobbet innan man ska hem igen. Annat är det när man jobbar 8 timmar. Efter det så gick jag hem till Karin där det var massa trevligt folk och sen vidare till Marité. Var rätt roligt igår faktiskt. Förutom att Björn tydligen är rätt sur på mig nu och Mårten hatar mig.

När jag vaknade så gick jag på skolan och hade tipsrunda, vi hade mentorsdag i en timme. Vi grillade korv också så när jag kom hem luktade jag typ friterad röv. Men nu är det lugnt igen, ingen idé att hetsa upp sig.

Min jävla dongel är cp igen, det är "begränsad anslutning" står det. Jag kan ansluta men inte öppna nån sida. Men som tur är så letade jag fram extrakabeln så det fungerar igen, förutom att den är 7 meter lång.

Fyfan vad trött jag är, jag känner inte för att cykla ut till vägen och åka in till stan igen och jag känner verkligen inte för att jobba idag heller. Men! Bara tvåtimmarspass idag med, sjukt onödigt egentligen för man tjänar ju knappt på det.

Kommentarer
Postat av: kurtis

men det kanske blir g3 ikväll ju :)

2009-05-28 @ 15:22:03
URL: http://partykurtan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0