- Valborg

Nu är min dator back on track igen så jag ska se till att lägga in lite bilder här efter att jag har fått i mig lite mat.
Igår var det i alla fall Valborg. Det började med att vi var på Musik Direkt vilket var mycket trevligt, sen gick vi ner till brasan en sväng och sen på fest. Festens mittpunkt var Andreas, han pratar göteborska och jag tycker det är sjukt facinerande; alla som lyssnar på han blir kär i han. Eller ja, i hans dialekt. Fast å andra sidan var jag nykter och var kanske inte så lättroad den kvällen. Jag har nämligen fått antibiotika och då får man inte konsumera alkohol. Det var riktigt skönt! Jag överväger att bli nykterist. Om inte annat var det nice att vakna hyffsat pigg imorse när jag skulle till jobbet klockan 8 även fast jag kom hem runt 3. Det tråkiga är dock att jag och Lisa har vår 18års fest nästa helg och då äter jag fortfarande antibiotika! Men nån ska väl ha koll på festen. Något säger mig dock att jag inte kommer vara helt på det raka ändå. Kanske att jag tar ett uppehåll i medicinen. Men om jag får välja mellan sprit eller två lika stora ögon så tar jag minsann det sistnämnda.
Man träffade roligt folk igår iaf och det är väl alltid höjdpunkten.

Jag har köpt Twilight-filmen! Sprang runt hela stan för att få den, det var slutsålt nästan överallt. Men när jag väl fått hem den så visades den i lägenheten fyra gånger på 24 timmar. Tre av dem tittade jag. Jag känner att det är bra att läsa böckerna först. Jag tyckte filmen blev mycket bättre efter att jag gjort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0