- TIsdag

Det ringde nyss nån gubbe och ställde massa frågor, han letade efter den som senast fyllde år i hushållet och oturligt nog var ju det jag. Jag kunde ju ha ljugigt och sagt att den personen minsann inte var hemma just nu. Men jag var lite nyfiken på frågorna. Han frågade mest bara om europaparlamentet och sånt där. Sen frågade han om jag ville fylla i nån enkät om levnadsvanor och jag sa att det gick väl bra, mest bara för att slippa säga nej och göra den stackars mannen ledsen. Men jag insåg snabbt att jag inte tänkt över mitt val vidare noga eftersom frågan jag bävat för började arta sig framför mig:

Vad är din mailadress?

Kaktus....understreck...madde.
Alltså jag måste byta.

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha jag har ju fan värre ;)

2009-05-26 @ 19:27:53
URL: http://johansa.blogg.se/
Postat av: mattias

Haha byt inte! Det är ju kaktus_madde är ju assött ;)

2009-05-27 @ 14:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0