- Sundsvall

I förrgår så jobbade jag till halv nio sen kom Mattias och Nicke så åkte vi och satte upp affischer sen var Mattias borta i några timmar, haha kulkille, och då fick jag och Nicke roa oss själva. Med Murat. Efter det så gick jag till skolan och hämtade lite saker och sen till ögondoktorn, dom sa att jag hade lite bakterier på hornhinnan som skulle gå bort av sig själv om ett par veckor, kul att jag kommer få vara sne i ett par veckor till.

Igår var vi först hos Lisa och sen på Marité, av nån konstig anledning är Mattias det enda jag kommer ihåg från Marité men det var kul ändå. Närå. Men jo, det var fan roligt igår.

Nu sitter jag i bilen på väg till Sundsvall, det var egentligen meningen att jag skulle åka HD men det fick jag inte för mamma bara för att jag kom hem tre i natt. Hon trodde att jag skulle somna och falla av. Hur stor är chansen. Men jag får i alla fall åka på hemvägen. Vi har precis hämtat upp min syrra, så nu är vi på väg till Gällö och ska hämta upp Linnea, sen blir det åka av! Jag ska sova hela vägen, är inte så himla pigg kan jag säga. Jag minns för två år sen när jag och Linnea tog tåget ner till Sundsvall och handlade upp våra sista besparingar, det var tider det. Jag ska göra det den här gången med, så kommer jag inte iväg till Turkiet. Jorå, det är lugnt.

Nä nu ska jag fan i mig sova, ingen vettig människa är ju vaken den här tiden på en lördag, det syns ju klart och tydligt på Facebook.


Kommentarer
Postat av: maniac

Eh, skulle det vara konstigt att jag är det enda du kommer ihåg? :S ;)

2009-05-31 @ 20:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0