- Sova

Jag har precis kollat på Söndagsparty, jag börjar gilla programmet mer och mer. Nu ska jag ligga i sängen och titta på vänner tills jag somnar. Satt precis på toa och tänkte på hur jobbigt det kommer bli med skola imorgon, sen insåg jag att vi är lediga torsdag och fredag så har vi ingen matte på onsdag heller! Och egentligen behöver vi inte bry oss i matte c nåt mer nånsin eftersom vi inte har nå mer prov i det nu. LITE GÖTT. Så det enda jag behöver tänka på är kemiprovet på onsdag och hur jag ska kunna övertala Mårten, eller nån annan jag känner som har bil, att köra hem mig från jobbet varje natt jag jobbar i veckan då det inte går bussar.
För helvete, ge mig en lägenhet.
Det är synd att man inte har en farbror eller nåt som är värsta filmstjärnan som kan ge en sånt där i namnsdagspresent. Eller en mamma. Eller synd att inte JAG är det, hade ju varit myckte mer lämpligt.


Det här är så jävla roligt. För några år sedan såg jag det här klippet fast det var ännu längre då en person i publiken också skulle säga nånting så hade han världens bas-krassel-röst och då kunde ju verkligen inte programledaren hålla sig. Känns som nåt som vore typiskt mig eller Johanna att göra. Jag tänker på Johanna när jag ser detta:

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAH! Jag minns när vi såg det där för aslängesen, jag tänker på dig med när jag ser det :')

2009-05-17 @ 23:20:39
URL: http://johansa.blogg.se/
Postat av: Mattias

Det där är ju typ den manliga versionen av Johanna :D

2009-05-18 @ 00:05:43
Postat av: Kajsa

hahan den är så sjukt rolig :D

2009-05-21 @ 17:44:03
URL: http://kajsama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0