- Söndag

Nu är jag hemma hos mamma, jag har jobbat både torsdag, fredag och lördag. Jag ångrar nästan att jag fyllde 18 och får jobba natt för nu kommer jag bara få jobba natt och det går inga bussar hem till lit så då måste jag våldsgästa alla jag känner. Jag skulle inte ha flyttat från odensala. Fast hade jag inte gjort det hade jag varit död nu, kvävts av smulor och otvättade sockar. Jag vill att mamma ska få lägenhet i stan den 1 juni och inte den 1 juli, då skulle det inte vara några bekymmer. Man får mer betalt av att jobba natt.

Annars har jag bara sovit i helgen, jobbat och sovit. Shit vad dystert. Nästa helg ska jag jobba också, måste passa på nu för då kommer lönen precis tills dess att Turkietresan ska betalas. Hela förra veckan var ju en enda stor fest så det går väl ingen nöd på mig precis. Men lite trist är det måste jag säga.

Hah, Johan köpte nagellack åt mig! Han kom helt superglad och berättade att han köpt presenter, bara så där. Det var väl gulligt, jag har aldrig fått nagellack av en kille förr. Det var speciellt också för det var en magnet som gjorde att det blir stjärnor. Visar nedan. Underbart tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0