- Röstat och sånt

Jag sitter hemma i min systers lägenhet i Odensala. Jag ska stanna här till på måndag. Ibland får jag ångest och tänker på vilken dålig idé det var att flytta från Odensala till Lit, men varje gång jag kommer hit känner jag vilket otroligt bra val det var trots allt. Jag ska nog duscha och sen sticka härifrån. Borde ju sova men det går liksom inte.
Jag och Linnea sov i deras bäddsoffa inatt, sen klockan åtta drog hon på jobbet men jag fortsatte såklart att sova. Så medan alla sprang omkring och pysslade låg jag i soffan och dreglade. Sen kom mamma och hämtade upp mig för att skjutsa hit mig. I bilen sa hon "Jag har med ditt röstkort, så nu kan vi åka till coop och rösta på piratpartiet". Så nu har jag röstat, för första gången. Snart är det dags för pension.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0