- Marité

Det blev en riktigt rolig kväll igår ändå!
Det började med att vi inte riktigt kunde bestämma oss om vi skulle in eller inte, men vi åkte i alla fall. Jag och Linnea tog bussen in till stan och gick hem till Karin där också Kurtan var. Efter ett tag kom Johanna också så var vi där och hade det mysigt i ungefär två timmar innan vi gick till News. Där känner dom igen mig, Johanna, Karin och Kurtan vid det här laget så Linnea fick gå in på mitt legg eftersom hon inte har hunnit skaffat nåt än. Haha. Sen boundade hon lite med vakten så han ska känna igen henne till nästa gång.
Efter News så gick vi till Marité, där var det sjukt mycket folk men jag, Karin och Johanna trängde oss fram nästan längst fram där vi hittade Mattias, så berättade jag för honom att jag hade hans legg och har haft det i ett år. Han blev riktigt glad men sa att jag fick behålla det! Haha. Ja så nu har jag fortfarande kvar det i tryggt förvar.
Sen kom vi i alla fall in, då gick vi upp på balkongen så kastade jag ner mitt legg till Linnea och Karin kastade sitt till Kurtan. Det var lättare än vi trodde att få in dom :) På Marité var det i alla fall sjukt mycket folk som det var riktigt roligt att träffa, mer såna kvällar skulle sitta fint.

Kvällen avslutades med att vi gick till News en sväng igen och sen ringde vi Mårten så kom han och skjutsade hem oss, snällt! Johanna och jag sov över hos Linnea och imorse åkte Johanna hem. Sen dess har jag och Linnea sovit lite från och till och tittat på O.C. Jag längtar till Viktor kommer hem, Linneas bror, han ska köpa godis till mig.



Den här bilden är rätt kul. Jag och Linnea skrattade så vi dog när vi såg den här. Minns inte när den togs och inte heller vilka killarna är. Jag känner mig rätt inklippt. Måste ha gått förbi och bara känt mig sugen på att vara med på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0