- @ Linneas

Jag sitter hemma hos Linnea, har jobbat kemi i flera timmar så nu är jag iaf rätt säker på kapitel 9, kapitel 10 har jag dock inte hunnit med ännu. Men jag ska läsa det med så kommer det gå fint hoppas jag. Annars har jag ju en plan B. Linnea har suttit här bredvid och lagt harpan på datorn, så har vi spelat lite gamla godingar som I will survive och I don't wanna miss a thing. Hela min pluggdag började med att jag och Linnea låg ute på studsmattan och åt Ben & Jerry's, sen gick vi in och satte oss i hennes föräldrars säng. När jag läste högt om kemiska formler kände jag nåt röra sig i huvudet, så jag kliade försynt och då ramlade nån jävla äckelinsekt ner i boken! Jag dog, jag dog fan i mig. Jag slog iväg hela boken, skrek rätt ut och kutade runt på hela övervåningen som en brunstig ko. Alltså jag mår fortfarande illa. Sen har jag borstat igenom hela håret tre gånger. Fyfan. Linneas familj måste ju undra om det slagit slint i skallen på mig. En enda grej jag hatar med sommaren är insekter. Jag kan inte släppa det. Ni hör ju.

Sen msnade jag lite med Jessica och vi bestämde att vi var tvungen att ha en liten fest när hon kommer hem, för att minnas sommaren 2006, alla som kände sig delaktig i den kan ju hålla schemat öppet för mys och minnen.

Nu ska jag fan tvätta håret och läsa kapitel 10. Sen ska vi laga mat och ha O.C-maraton, var så länge sen sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0