- Födelsedag

Min födelsedag blev bättre än vad jag kunnat tänka mig. Först var jag och Linnea på badet. Fan vad jag har saknat att bada, måste återuppta det nästa vecka. Sen åkte vi hem till mig och hängde tills det blev dags för krogen. Vi drack goda drinkar på News och sen gick vi hem till Lisa och Matilda där det blev lite mysigt häng. Jag och Lisa sprang upp till macken där hon köpte cigg så delade vi på det så vi båda fick visa legg! Båda fyllde ju år igår ;) Så då fick vi en Lars-Kristerzskiva av han i kassan. Det lönar sig att fylla år, jisses vad jag har längtat efter den där skivan.

Runt tolv drog jag och Linnea hem till mig igen där vi somnade som stockar och vaknade med sol i ansiktet ovanligt pigga imorse.

Ikväll blir det kanske krogen igen annars stannar jag hemma och sover. Är otroligt trött. Dessutom så måste jag vila upp mig inför fredag då det är redigt med kalas som fortsätter fram till söndag!! Man fyller ju bara arton en vecka i livet. Ja, jag fyller 18 hela veckan.

Idag var jag och spraytannade mig för första gången. Jag tyckte det blev helt okej ändå, kanske lite orange nu i början men det tvättas ju bort när man får duscha igen.
Haha jävlar vad jag såg orange ut på bilden, och ena ögat är fortfarande mindre :O undrar om det nånsin kommer gå bort?

Kommentarer
Postat av: Karin

de va lasse stefanz juu :D ;)

2009-05-06 @ 20:42:06
URL: http://kaariinolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0