- Efter 18

Det var ju Lasse Stafanz! Skivan vi fick :P
Nu var det länge sen jag skrev, men jag har haft fullt upp med att fylla år. Kan säga att det var en riktigt nice vecka men nu är alla mina pengar slut, vartenda öre. Tur att jag som sagt fyllt 18 och nu kan börja jobba natt på jobbet så jag får lite OB. Jag har mitt första pass efter 23 på torsdag. Synd bara att sista bussen hem går 22.10. Fattar inte riktigt hur detta ska gå till. Tänkte att jag kunde sova hos Carro, jag har ju flyttat hem till lit nu, men sen kom jag på att Linda bor där och dom delar på en soffa så då får väl jag sova på golvet. Det är jag inte så sugen på. Inte kan mamma köra bil heller. Hon har opererats. Men det fixar sig.
Min och Lisas fest var helt sjukt rolig! Över mina förväntningar faktiskt. Men nu har jag inget att se fram emot på hur länge som helst. Det är rätt trist. Men jag får väl skapa nåt. Eller koncentrera mig på att jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0