- Dagens outfit

Jag ligger i sängen och äter glass och tittar på Vänner, jag funderar på om jag verkligen orkar cykla en mil till för att hänga med brudarna ikväll. Vet ju inte var man ska sova heller. Men jag vilar upp mig ifall att. Egentligen borde jag träna inför nationella i matte c. Men det vill jag inte.

Idag hade jag på mig min favorittröja i hela världen. Med Mange på som jag och Maria har tryckt själva. Världens fulaste bild, jag skrattar fan non stop åt den.

Jag börjar lessna rejält på att cykla ut till vägen varje morgon och varje eftermiddag. Det hade varit rätt lungt om det inte var så himla mycket uppför överallt, man lukar ju farfars gamla sockar när man kommer fram. Å andra sidan blir man ju fit efter några veckor. Men vafan ge mig en lägenhet nu. Björn är fan skyldig mig en födelsedagspresent, ge mig en lägenhet tack så kan du få nåt av mig när du fyller år. Typ inlagd gurka.

Min snyggish tröja

Kommentarer
Postat av: kurtis

klart du ska komma!

2009-05-13 @ 17:43:52
URL: http://partykurtan.webblogg.se/
Postat av: Karin

hahah snygg xD

2009-05-14 @ 21:15:59
URL: http://kaariinolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0