- Vin, sprit och vattenpipa

Det blir till att åka till Lisa ikväll i alla fall, blir nog drinkar och vattenpipa. Riktigt nice. Drastiska planer blev det. Min mamma är senil. Jag frågade om hon kunde skjutsa ut mig till vägen så jag slapp cykla. Det var hon inte pigg på så jag mutade henne. Då sa hon att hon skulle skjutsa syrran till tåget klockan 8 imrn så det var egentligen lika bra att hon sov i stan hos sin lover, bra tänkte jag, då slipper jag betala 15 spänn för bussen. Men nu går hon omkring och säger att hon endast åker in till stan för min skull. Haha bs. Så går hon runt och säger till hundarna "ja, fan vad dom får en till att göra, ungarna". Hela stanresan var ju hennes idé.
Jaja, nu drar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0