- Vaken

Jag vaknade 14.00 idag. Det betyder att jag i natt har sovit 19 timmar, det är fan inte illa. Så länge har jag aldrig sovit förr. Jag vaknade lite då och då men somnade snabbt om igen. Mamma tror att jag är döende. Det känns nästan så för jag skulle kunna gå och lägga mig nu och sova några timmar till.
Idag är det i alla fall Midsommar, och jag ska jobba natt. Kul att Karin ska ha fest i Halåsen och jag missar allt. Så jobbar jag imorgon också. Kul helg. Till nästa vecka måste jag fixa pass så jag kan vara lite ledig när alla andra är det.
Jag tvingade mamma att skjutsa in mig på jobbet ikväll så jag slipper ta bussen. Sedan sover jag i Lugnvik. Jag ska ha midsommarmiddag på donken idag så jag får ett nytt glas.

Kommentarer
Postat av: mattias

Du får sluta jobba så jävla konstigt! :P Jag saknar dig :/

2009-06-20 @ 19:33:21
Postat av: Madde

jag ska försöka <3

2009-06-21 @ 18:37:59
URL: http://wahlmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0