- Student

Jag är sjuk. Jag hatar att vara sjuk. Igår jobbade jag till 15.20 sen höll jag på att dö så mamma skjutsade hem mig. Jag sov från fyra till halv tio sen åt jag lite mat och kollade på tv sen somnade jag igen. Imorse hade jag 39 graders feber så jag åkte inte till skolan, hoppas på att jag mår bättre imorgon för det är så himla tråkigt att vara hemma. Jag har ryckningar i foten också, det har jag haft i en timme nu ungefär, det känns roligt. Som att den lever sitt eget lilla liv.

Jag måste ju skriva lite om i fredags. Syster tog studenten! Jag vill också. På kvällen åkte jag hem till Lisa där det var en massa folk och sen firade jag ett år med David, Carl och Johannna, riktigt mysigt. Men förra året var mycket roligare, måste jag påstå. Det kändes som att det var mer folk då. Kanske för att det var rätt dåligt väder i år. Det roligaste var när Carl skulle ta en cider, han var så lycklig över att han hade en istället för bara öl, men ingen hade en öppnare. David erbjöd sig att öppna med tänderna men då tjoade Johanna att hon kunde öppna med foten. Så skulle hon göra det, men hon drog ner flaskan i backen så hela gick sönder förutom just korken. Det var så jävla roligt. Sen var ju Erik i stan också! Hemkommen från Arvidsjaur, mycket trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0