- Söndag

Nu kom jag precis hem från stan. Eller inte precis, jag har hunnit städa rummet och greja också. Igår var det rätt så mysigt. Jag, Lisa, Adde och Malmberg var hemma hos Lisa och rökte vattenpipa och drack världens godaste drinkar som jag och Lisa blandade till efter hemligt egetskapat recept, News suradrinkar kan slänga sig i väggen alltså. Det blir mer av det. Efter ett tag kom Matilda, Mattias, Nicke och Murat också.

När jag och Mattias skulle hem så blev det rätt jobbigt eftersom att jag hade en brandsläckare i väskan som jag fick, ja jag fick den, så missade vi sista bussen hem. Så vi tog brunflobussen istället och betalade med 120 stycken 50öringar. När vi klev av så gömde vi brandsläckaren i skogen och tog en mysig skogspromenad hem till Mattias där han somnade efter en sekund ungefär, stackarn.

Jag snatta en bild av Adde nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0