- Sommarlov!

Angående gårdagen, det blev inte riktigt som det var tänkt men det var roligt ändå!
Det började med att jag åkte samma buss som Klas vilket var en mycket bra start, snällare människa får man leta efter alltså. Sen gick jag hem till Karin där Kurtan, Markus och Niklas satt och tittade på fotboll, fan vad Malta blev utklassade och jisses vad killar blir galna av fotboll. Markus och Niklas satt och skrek som vilda höns med basröst och hoppade omkring varje gång det hände nånting, det var mycket underhållande. Sen bar det i alla fall vidare till Lisa och där hade vi lite förfest, Viktor kom! Han blev nog lite less efter ett tag dock för alla var så dryga på att ta sig därifrån men tillslut gick det bra, för alla utom mig. Jag kom aldrig till Marité jag, lika bra det ändå för jag hörde att det var rätt trist. Jag stannade i alla fall lite med Mattias när dom andra gick, sen skulle jag också dra men då upptäckte jag att jag inte hade legget och kortet med mig! Fick panik och gick tillbaka till Lisa och letade i evigheters evigheter men hittade det verkligen inte, började tänka febrilt över hur man spärrade kortet men sen insåg jag att jag hade allt i jackfickan. Ja det var ju smidigt jobbat. Men till mitt försvar kan jag säga att jag hade två jackor på mig och det mindes jag inte så jag hade bara letat i yttersta.

Sen gick vi i alla fall och åt kebab, mycket gott, och Karin drog iväg. Fick sen reda på att hon badade i Storsjön! Helt crazy. Lisa satt och pratade i min mobil med nån lover och jag sov på stolarna inne på Kebab city.

Imorse var sista lektionen också, klassen visade upp våra spel som vi gjort i flash på virtuell design. Ja det var väl inte många som var nåt att hänga i julgranen precis, men vi fick bullar. Jag tror ni kan "spela" dom här om ni vill men då måste ni ju kommentera vad ni tycker! ;) Det är lite lagg med ljuden så dom kommer efter men det är fan inte lätt att fixa ska jag säga. Och så när man kommer till en plats där det är djur som rör på sig men står stilla så ska man gå med pilarna. Och när man kan välja alternativ så ta alternativ 1 först för att få lite flöde på det hela :) Mitt heter Bobby on the moon.

NU ÄR DET SOMMARLOV :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0