- Sex för erfarna

Jag ska bara visa världens roligaste grej innan jag går och lägger mig, är så jävla trött. Jag gick förbi bokhyllan i förrgår och var tvungen att stanna för en skrattpaus mitt i när jag hittade nåt jag inte sett där förut.
Två böcker: Kama sutra och Sex för erfarna. Ja, behöver jag några råd eller svar på svåra frågor så vet jag ju att mamma är erfaren. Eller vad står det i såna där böcker egentligen? Om komplicerade ställningar? Måste kanske ta och kvällsläsa lite i helgen. Men för avancerade grejer kan det ju inte vara, mamma är inte vidare vig. Tror faktiskt inte att hon är så erfaren heller, hon har den bara där för allas åsyn för att luras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0