- Rowligt

Idag var det redovisning på engelskan sen fick jag igen mitt kursprov i kemi, hade tvåpoäng ifrån ig. Hahah, tur som fan. Efter det så gick jag på stan en sväng med Frida och sen Johanna, Linnea, Nicke och Mattias.

Jag åkte hem till Mattias och vaxade magen och bröstet på han, hahah, det var roligt det. Han tyckte nog att det gjorde lite ont dock. Han såg ut som en flådd gris, men han blev len som en babystjärt. Jag tror att han kommer bli så himla poppis nu att han anställer mig som personlig hårborttagare.


Sen åkte jag buss hem, så kissnödig att jag trodde jag skulle spricka. Busschauffören körde i cirka 27 km/h också, mitt i så stannade han för en hel hop med rådjur skulle gå över vägen, jag ville bara skrika: Kör! Kör för fan! Min blåsa spricker! Det finns ju fler rådjur i skogen liksom. Eller så ville jag dra av mig brallan lite diskret och göra mig fri, men det smattrar ju så ilskt mot det där golvet. Enda stället där det fanns mjukt underlag var mitt i gången och det kändes uteslutet.

När jag väl kom hem så hade jag fått ett brev om körkortstillståndet. Jag får inget om jag inte skickar in sjukintyg om diabetesen och det känns ju redigt onödigt eftersom det inte finns en chans att dom kommer säga att det är okej på sjukhuset med tanke på att jag inte tar sprutorna. Kul liv. Jag får väl åka spark resten av livet.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Eftersom du fick vaxa mig så kan jag väl få ta sprutorna på dig? Det vinner båda på. Du får körkortstillstånd, jag får lite lite liite hämnd och vi får träffas oftare ;)

2009-06-03 @ 02:57:45
Postat av: Madde

men jag måste ju ta sprutorna exakt hela tiden :P jag börjar inte med skiten fören jag ligger på dödsbädden

2009-06-03 @ 17:30:13
URL: http://wahlmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0