- Onsdag

Igår var jag på stan en sväng och träffade Simon, så köpte jag sommarkort också så nu kan jag börja åka buss igen. Sen åkte jag hem till Mattias, synd att han jobbar hela tiden annars skulle jag vilja vara med han oftare :)
Jag har börjat vänja mig vid att inte ha nåt att göra på dagarna, jag har kommit på att det är helt okej ändå. Man kan ju ta det lugnt första veckan på lovet. Jag har börjat sova sjukt mycket. Idagklev jag uoo 13.40. Vaknade först av att Viktor ringde klockan 12 men han la på direkt när han hörde min hesa stämma. Konstigt att jag så gott som ligger på min dödsbädd efter 11 timmars sömn.

Jag har två uppdrag idag:
1. Kolla vart det är jag ska flytta egentligen
2. Kolla i "Lilla boken om TV-tabbar" efter alla tabbar som gjorts i Vänner och sen kolla alla dom avsnitten

Sen blir det Marité! äntligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0