- Michael Jackson

Jag är hos Lisa fortfarande. Jag, Mattias och Markus sov här i natt men nu har alla dragit på jobbet. Jag kunde inte somna om heller så idag blev lite av en repris av igår. Jag tror jag ska gå och köpa lite frukost strax, det är skönt att bo mitt i stan för en gångs skull så man slipper vakna upp till lukten av kobajs och åka 2 mil om man känner för nåt impulsivt. Jag funderar på om jag ska åka hem nu och fixa alla saker till helgen men då förstörs hela mitt dagsschema. Ska höra om mamma kan hämta mig.
Det känns som att man är utomlands när man vaknar av att solen skiner in genom ett halvöppet fönster och det är så varmt att man blir till en liten pöl på golvet. Jag gillar't.

Måste ju ta det här med Michael Jackson också, vi upptäckte det typ fem över tolv i natt och det var ju tragiskt att han dog. Men helt ärligt så känns det ju som att han har varit död ett rätt bra tag det har åtminstone sett så ut. Hans glansdagar var ju minst sagt över. Den Michael som man gillade och som gjorde sjukt bra låtar var ju inte riktigt han som dog igår, han har varit borta ett bra tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0