- Kramp

Nu har jag fått mitt schema på jobbet, jag måste säga att det var rätt okej ändå. Jag börjar ju sent varje dag och sen är jag ledig två helger av fyra, det är rätt okej. Dessutom är jobbet lite bättre nu också, av två anledningar:
1. Vi har pilatesbollar som man kan studsa omkring på
2. Vi har fått en godisautomat.

Jag har haft sjukt mycket kramp i vaderna de senaste veckorna, helt sjukt. Jag kan vakna mitt i natten och ha sån jävla kramp i vaderna att jag typ måste ut och springa en mil eller väcka mamma så hon får massera bort det. Det hände i typ onsdags, då vaknade jag runt fyra på natten och trodde jag skulle dö. Mamma sa att det berodde på diabetesen, hon snackar ju hela tiden om att jag sover så mycket på grund av diabetesen. Men jag sa till henne att nu får det vara nog, allt beror inte på diabetes. Så skulle jag bevisa det genom lite googling.

Se där, det har inte alls nåt med det att göra. Ingen idé att hetsa upp sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0