- Josefin

Jag sitter hemma hos Linnea och är barnvakt åt hennes lillasyster, vi kollar på Eva & Adam, det är grejer det. Det var bättre förr. Var på badet med Simon idag också, satt mest i bubbelpoolen som vanligt. Ikväll blire utgång, det blir mysigt för jag är rätt pepp.

Jag träffade Kalle på bussen idag också, han, Erik, Klas och några till ska till Peace and Love och det fanns en plats kvar i bilen! Jag funderar på att följa, dock var det rätt dåliga artister. Hultsfred hade suttit bättre. Men kul ändå, det är ju rätta sällskapet minsann.

Imorse var mamma och skrev på kontrakt för lägenheten! Fan vad bra. Men vi flyttar i slutet på augusti så det är länge kvar. Dessutom har jag inte sett den och jag vet inte var den ligger. Men det blir bra ändå.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du e säkert en kul barnvakt!! :))

2009-06-03 @ 21:09:50
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0