- Igår kväll och sånt

Idag fyller Maria 18 år så hon hade en supergod middag på bowlinghallen, sen drog alla till Viktors replokal men jag drog hem rätt snabbt. Jag är så sjukt trött, även fast det enda jag gjort idag är att sova.

Igår var det riktigt roligt, synd att vi tappade bort Karin och Lisa dock, men jag och Linnea hade det riktigt trevligt. Vi var mest med Adde och Magnus, haha. Och Klas förstås! Blir riktigt nice imorgon skulle jag tro, laddar upp redan nu. Jag har så jävla ont i halsen, hoppas verkligen att det går över till imorgon. Så vill vi inte ha regn, men jag håller mig optimistisk. Jag tror stenhårt på det här med att om det är färg på himlen dagen innan så blir det fint väder dagen efter, och det är helt rosa på himlen nu. Men prognoserna säger ju lite annorlunda.

Igår tog jag Bills studentmössa, han fick tillbaka den idag. Jag hade den i handen när jag åkte hem från Mattias, busschauffören var väldigt positiv.  Han gratulerade hjärtligt när jag klev på och jag hade ingen aning om vad människan snackade om. Men tillsist förstod jag. Gud vad gammal och rutinerad jag kände mig när jag gick runt med den på stan och handlade mjölk och bananer. Dock såg jag ut som en hamster som går på knark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0