- Happy

Nu är det ändring i stugan, jag tänker inte vara sjuk längre. Det blir Marité ikväll! Jag har inte feber i alla fall så i värsta fall får jag ta med en spypåse. Närå, jag tror det är lugnt, ska inte spy ner nån ikväll.
Imorgon är det sista lektionen i tvåan! Det enda vi ska göra är att visa upp spel och fika. Fan vad underbart.

Idag är typ den lyckligaste dagen i mitt liv. Jag vaknade upp med en klump i magen, kändes som att jag svalt farfars gamla socka och nu började fotsvampen frodas i min mage. Usch. Jag tänkte: var det eller var det inte den 19 juni vi skulle betala Turkietresan????
Jag letade igenom hela rummet efter bokningspapprena och när jag hittade dom läste jag "betalas senast 18 juli" och vilken lättnad det var. Farfars socka liksom frästes sönder av magsaften och jag kunde somna om. Redan där var det ett faktum att denna dag skulle bli en bra dag. Om man bortser från pissregnet som aldrig slutar falla.
När jag sedan vaknade igen så hämtade jag posten, då såg jag att jag hade fått underhållet! Överlycklig blev jag. Och sen gick jag in på internetbanken och såg att jag hade fått tillbaka skatten! Så nu har jag pengar till resan. Hade man behövt betala resan 19 juni så hade jag kunnat det! Fyfan vad avslappnad jag är nu, känner mig som en helt ny och ren människa. Det kan i och för sig även bero på att jag nyss duschat, var länge sen sist.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Bra attityd... ut å ha skoj nu!!

2009-06-11 @ 11:40:45
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0