- Fett kul kväll!

Fyfan vilken kväll det var igår alltså. Det började lite tråkigt men hela händelsen slutade fint ändå, tror jag, vi har väl inte riktigt fått alla svar än. Sen var jag, Lisa och Karin inne på Marité och dansade röven av oss, fast inte Karin hon stod på högtalaren och visade röven istället ;) Haha.
När dom stängde där så gick vi ner till Storsjön och badade, årets första dopp! Jag tyckte det var rätt skönt ändå, svalkande om inte annat. Det var typ 10 pers som stod omkring och tittade på. Sen gick vi hem till nån kille som jag inte minns namnet på, jag och Karin dansade där i några timmar eller vad det blev medan Lisa gick hem och sov. Stackarn frös ju ihjäl, och hade typ lunginflammation redan innan. Men kvällen tog inte slut där. Nej, istället åkte jag, Karin, Jennie och Josefin med Jacob och Steffen till Scandic, dom kommer från Örebro och hade ett rum där. Men Jacob, Jennie och Josefin drog rätt snabbt så jag, Karin och Steffen satt och poppade musik till klockan 8 då jag tyckte det var dags för hemfärd. Karin hade somnat i ungefär en kvart så jag pillade hon lite i näsan sen lämnade vi Steffen lugnt sovandes som en liten valp i den andra sängen. Honom ser vi aldrig igen. Vi tog oss lite hotellfrukost (fett gott) innan vi hoppade på bussen in till Lisa där jag hann sova typ 30 minuter innan mamma kom och hämtade mig, vi åkte till coop och handlade, jag kände mig som en halstrad gåslever.

Nu är jag så jävla trött. Men jag får inte sova för då kommer jag sova hela dagen och vakna jättetidigt imorgon när jag ska jobba natt. Inte bra, inte bra alls. Men riktigt rolig kväll var det! Händelserik. Men Karin, jag tror inte vi gör det igen ;)

Kommer lite bilder här då. Fyfan vad blek jag är.

Vi träffade ju Hanna och Hanna också! Hanna fyllde ju år och allt. Hahah, Lisa ser ut lite som en seriefigur. Fyfan vad blek jag är.

Jag äter upp Lisa. Och vi tvingar Markus att vara med på kort. Måste man ta stryptag så måste man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0