- Back

Ja, då har man varit och fixat det som skulle bli så stressigt då, det gick bättre än vad jag trodde. Jag tog bussen 10.20 sen fick jag gå i 5 km i stekande sol, det kändes som att jag gick i öknen typ. När jag kom hem slängde jag av mig kläderna och hoppade in i duschen, då ropade mamma att vi höll på att fixa den så rören var uppskruvade eller nåt sånt där så jag fick duscha i handfatet istället. Inte det lättaste kan jag säga.

Om en timme ska jag träffa syster och fixa det sista inför babyshowern imorgon, sen ska jag träffa Mattias också blir det grillning i Halåsen hemma hos Karin. Mycket mysigt :)

Jag är fortfarande hos Lisa. Undrar om hon och Matilda märker om jag successivt flyttar in. Det känns typ som att jag gör det ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0