- Babyshower

Jag sitter hemma hos syrran, babyshowern är över och det gick faktiskt rätt bra. Nu ska jag och Linnea dra vidare till Lisa strax, vi skulle vara där två typ egentligen men det drog över lite så Lisa ligger där och väntar. Jag kollade att bussen klockan 15 och såg att den gick 15.43 så jag tog en dusch som även Linnea skulle göra. Klockan fem i halv klev jag ur och rejsade till Linnea och sa att hon skulle skynda sig, tio min tills vi måste gå till bussen. Nej, du hinner inte raka benen, nej det är ingen som ser att du har tjugo centimeters benhår, ja jag ville duscha i 25 min så du knappt hinner skvätta tvål på en tredjedel av kroppen. Men sen så såg jag att det visst var lördag. Bussarna går en gång i timmen. Hon kunde ta den tid hon behövde.

Ikväll ska vi på kryssning i Storsjön med Thomée och sen blir det Marité. Vi är sjukt pepp så jag hoppas att det blir riktigt roligt. Det är just nu 38 grader så det finns ju inget som säger emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0