- Akwård

Nu har jag kommit tillbaka till Lisa igen. Jag sitter och tittar på The Hills, blir så trött när det är sånt här väder, så har jag varit ute och gått hela dagen. Syster hade med sig en fet påse med vattenmelon och grejer som jag fick släpa runt på också. Man har ju vissa förmåner när man är gravid.

Jag har fått vikariat på jobber, 100% i en månad. Natt. Pengar säger jag bara, men fyfan vad jobbigt. Undrar vad jag får för schema, är rätt spänd på det. Greger (chefen) ringde idag och berättade att jag fick det om jag ville ha det. Det var en rätt pinsam histortia. Jag har undvikt mobilen helt och hållet när jobbet eller nåt okänt nummer har ringt för att undvika pass i helgen, jag sa nämligen att jag kunde jobba men sen ångrade jag mig. Så när jag var inne på toan så ringde dom på hemtelefonen istället (eftersom att dom har ringt på mobilen i två dygn utan att få svar), och då svarade mamma såklart.

Mamma: Det är jobbet på telefonen, dom vill prata med dig.
Jag: MEN FÖR I HELVETE MAMMA
.....
Jag: Ah det är Madde
Greger: Ja hej, jag ringer inte för att dra hit dig och jobba, så du kan vara lugn
Jag: eh, aha, brarå

Jag tror han fattade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0