- Yran!

Tjaa, jag och Lisa har flyttat hemifrån. Vart är dock en hemlighet :) Just nu sitter jag och väntar på att hon och Linnea ska komma hem från jobbet. Ikväll är det yran! Det ser ut att kunna bli helt okej väder, det som alltid brukar regna hela yran typ. Måste gå in och göra ett spelschema så man har koll på allt också, fast det funkar ju aldrig ändå egentligen.

Igår var vi på stråket, när jag och Lisa skulle hem mötte vi ett gäng killar som vi skulle visa vägen till G3 för, dom påstod att en av dem var Lorentz i Lorentz m. Sakarias för att han hette Loretntzon i efternamn. Vi trodde inte riktigt på det, var inte lik för fem öre. Men dom tog vårat nummer och skulle komma på efterfest och bevisa det, men vi drog hem och googlade och det var verkligen inte han kan jag säga.

Kanske skriver mer snart, det är rätt dött här alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0