- Varning

Nu sitter jag och äter korvbröd till frukost igen. Idag bestämde jag mig för att verkligen sova ut. Nu varnar jag känsliga läsare, ska ta upp ett ämne jag hörde på radion.

Det var i förrgår, jag skulle egentligen ta upp det då men glömde bort det, sen kom jag på det igen igår. Det var väl antagligen på P3 eftersom man inte får lyssna på nåt annat på Joe's radio. Då snackade dom om en del äckliga saker som man gör men som man inte visar. Tillexempel berättade en tjej att hon kliar bort pormaskar och sedan ÄTER UPP DOM. Hon sa att hon inte visste var hon skulle göra av klägget annars. Men herregud, låt det sitta kvar i ansiktet då människa, det är ju inte på långa vägar lika ofräscht. Hon berättade alltså detta helt lugnt där i radion som om det var nåt alla brukar göra fast man inte pratar om det, som att man ibland pillar lite i näsan. Jag trodde jag skulle spy alltså. Men är det nåt man gör verkligen? Nä jag kan inte tänka mig det alltså.

Sedan berättade dom om en annan sak också. Att det var en kvinna som drog sitt kön på toaringen innan hon gick på offentliga toaletter. Det kan jag verkligen inte tänka mig att nån annan gör. Normala människor drar ju papper istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0