- Sömn?

Nu är jag vaken. Tur att jag skrev i bloggen innan jag somnade igår för nu vet jag hur länge jag har sovit. 7 timmar och 43 minuter. Det är illa. Jag borde sova minst till klockan 14.00. Men idag är Mattias hemma och han ska komma hit, då kan jag inte hålla på och tänka på sömn fast man ska jobba till sent in på natta, nåt får man offra liksom.
Idag börjar jag halv fem men jag måste stå där utanför tidigare, har ju tappat bort plutten som man tar sig in med. Jag vet att Victor börjar tjugo över så jag kanske kan timea så jag kan slinka in med han. Hm, jag kom att tänka på en sak, kanske att dörren är öppen den tiden på en vardag? Ingen idé att chansa.

Nu ska jag ringa Östersunds bostäder och kolla om man kan åka och titta på lägenheten kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0