- Robinson-Robban

Gårdagen var rolig, men det är alltid roligt på onsdagar. Våra dagar helt enkelt. Nu har jag precis bokat flygresa till och från stockholm åt mig, Lisa och Linnea så vi kommer till Turkiet och hem igen efter Coldplay och Gröna lund. Jag längtar sjukt mycket. Det blir bara ännu bättre av att tänka på att Yran är innan också. Sjukt kul.

Idag ska jag jobba, så jobbar jag hela helgen. Det känns helt okej ändå, bara det inte är världens kö med frågor så är det rätt roligt ibland. Men jag lär ju bli rätt så less efter några pass, har sju stycken på raken nu.

Igår skulle jag och Lisa på efterfest med Adde och Patrik, innan åt vi kebab på Istanbul och då satt Patrik och snackade om att han kände Robinson-Robban och att han pratade med han i telefonen. Jag och Lisa trodde självklart inte på saken så vi fick prata med "Robban" men fick inte precis fram nåt där. Patrik blev ännu mer irriterad när vi inte kände igen Robban på rösten, det var tydligen självklart att man skulle känna igen hans röst, men jag menar; jag hörde han sist för tio år sen ungefär. Så Patrik ringde Robban cirka sjutton gånger för att "bevisa" att det var han men vi blev ju inte klokare av det, snarare blev Robban mer och mer less och Patrik mer och mer irriterad. Men vi får se på yran då, Robban skulle tydligen upp så vi fick träffa han. Hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0