- Pannkaka och mjölk

Jag vaknade precis av att syrran hade ställt fram amerikanska pannkakor och ett glas mjölk. Kunde inte bli bättre. Eller jo, om jag slapp jobba idag. Bara fem dagar kvar tills jag har en dags vila.

I natt drömde jag en riktigt konstig dröm. Jag var utanför min pappas hus så var det några tjejer som muppade sig. En av dem sa att tjejer inte kan slåss så då slog jag ner hon, på ett rätt kreativt sätt. Sen visade det sig att den tjejen var dotter till min mammas bästa kompis så jag var tvungen att rymma hemifrån för att dom inte skulle få tag på mig. Det var värt det.

Jag kom precis på att Lisa och alla är på dunder, undrar om det är roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0