- Jobbig dag alltså

Idag var det den drygaste dagen på jobbet någonsin, nu behöver jag verkligen lite vila. Men jag har ett pass imorgon också. Och innan det ska jag kolla på lägenhet.
Idag på jobbet så skulle jag gå och fylla på min vattenflaska, så reste jag mig lite för fort så där som man gör ibland så det blev helt svart framför ögonen, men jag fortsatte att gå för nåt annat hade ju sett konstigt ut. Men jag tror inte att det såg bättre ut precis för jag vinglade runt där och försökte ta mig de två metrarna det är till köket. Då skriker Victor ut: MADDE! ÄR DU FULL!? Nä vadå? Svarar jag och vinglar vidare medan hela rummet glor.

Så när jag kom hem hade Carro bytt säng för hon har en kille här, så hon tog min säng för den är lite större. Skönt kan jag tycka för den här är skönare. Men hon hade bara slängt allt så jag fick komma hem och bädda, då blev jag arg och försökte göra så mycket jag kunde för att väcka dom, typ prassla med påsen, smälla igen dörren och ta bauting kliv så huset skakar. Men dom bara snarkar vidare. Jag får vara arg imorgon istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0