- Ja

Jag sov i en och en halv timme, förebyggande syfte, jag sov från halv fem och ställde klockan på 18.00. Under den tiden hann mamma väcka mig fem gånger för att jag inte skulle missa bussen. Bussen går 19.50. Det är tur att man har föräldrar som låter en vila alltså.

Nu har det handlat väldigt mycket om min mamma här på sistone, men det är väl så det är: man pratar med sina vänner om sina fiender.

Det känns som att det är lite dåligt väder nu, det har ju varit så härligt hittills så kan det inte fortsätta så? Åtminstone till tisdag för till dess är jag ledig. Om man räknar bort ikväll förstås.

Nu ska jag bära ut lite kartonger sen klä på mig och fara in mot staden.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

Peace

2009-07-03 @ 23:22:30
URL: http://metrobloggen.se/miiia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0